23 juli 2014

rostade tomater.




Made by Mary frestade mig med rostade tomater i mitt instagramflöde härom dagen och jag blev tvungen att prova dem. Vi åt dem som tillbehör till grillat kött och jag blev inte besviken. Helt fenomenalt goda! Nästa gång ska jag göra en betydligt större sats! Nån dag ska jag prova att strö över pinjenötter eller valnötter och blanda med lite fetaost som tillbehör till en lyxig sallad…

Solen skiner så mycket den orkar ute, och det är fortfarande i början av min semester. Älskar't.

4 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Spännande! Det måste testas.
Kram Helén

a kitchen in the country sa...

Mmm, så gott! Livet är inte alls dumt just nu vännen. Njut av sköna sommardagar!♥

Kram

Lottas Fotografi sa...

Mmmm så gott det ser ut och låter! Ska testa själv.
Hoppas du får en fortsatt härlig semester!
Kram Lotta

CreandoPhoto sa...

Ser fantastiskt gott. Och jag kom på att jag måste jaga ut dottern på ett vetefält så att jag kan fota henne med det snygga paraplyet jag köpte, med samma fina mönster som på din tallrik. :)