14 november 2014

det är fredag gott folk.



Det här inlägget råkade jag radera :S Återskapade det raskt här, men era goa kommentarer försvann...

Det är fredag och jag har tjuvstartat helgen med ledig dag! Seinabo Sey sjunger Pistols at Dawn i mitt kök med sin otroliga coola hesa röst. Surfar lite och hittade raskt lösningen på kvällens mat när goa vänner ska landa i soffan: Tortillapizza med chevre, färsk mangold, honung och granatäpple, och väntar på att Weronica ska leverera sitt fredagssvep. 

Har tittat ett tag på Enjoy Candles LED-ljus i vax med tre lampor men tyckt att de mer än ruskigt dyra. Snubblade på en 30%-kod i en webbutik hos Att vara någons fru, så jag slog till på en hop som jag hoppas ska komma fort, fort, fort. Det eldas ju en hel del ljus hemma hos oss nu. I längden borde det löna sig med LED-ljusen. Och den där timerfunktionen med tre olika val låter mer än lockande!





Ett litet trädgårdsvarv ska jag hinna med. Plocka ytterligare en hink äpplen från marken och sno med mig nån sista blommande ros in.




Önskar er en fin helg! Vad ska ni hitta på?





Inga kommentarer: