18 april 2014

Portobello Road Market doggystyle. LondonLove.



Förstagångsbesökare i London. - Ett besök på Portobello Road Market i Notting Hill ingår ju i grundkursen så klart. (Det sägs att de inte släpper ut en genom tullen annars.) Förlåt Tintin, men om vi någon gång köper ytterligare en till hund efter dig så blir det en fransk bulldog och inte en whippet. Can't help myself på den punkten.




Jag dog lite när jag gick förbi dessa raringar. De hade parkerat sig längs gatan för att betrakta spektaklet. Jag frågade om jag fick fota dem: "Shore love!" Nu med några års erfarenhet av att ha en relation till min hund berörs och förundras jag allt mer av hundars totala kärlek och tillgivenhet till sina ägare. 





2 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Frallor är rätt söta faktiskt!
Kram Helén

The Dress And Me sa...

Hihi, söta hundar. Kul att du fick fota farbrorn.
Kram