5 februari 2014

efterrätt till lunch.



Det sägs att det är onsdag idag. Och att arbetsveckan bara innehåller ytterligare 6,5 timmar och sedan blir det helg. Hur gick det till?


 



Ledsen att tjata. Men det här är så oslagbart sjukt gott. Turkyoughurt med bär, Renée Voltaires kokoschips, honung och hackad nötblandning. Min innehåller valnötter, pecannötter, pinjenötter, melonkärnor och pumpafrön.




Det är ju det som är så kul med att vara vuxen. Vill man äta efterrätt till lunch så kan man.

3 kommentarer:

Johanna | Tillvaron.se sa...

Tjata på. Så kanske jag kan komma ihåg tipsen och ha som mellanmål på jobbet. Så jag slipper må som jag mår nu. hunger som sprutar ur öronen när jag kommer hem på kvällen.

Elisabeth sa...

många fördela med att vara vuxen.. hi hi.. Detta recept måste nog även jag prova, jag är sååå less på brödskivor.

he en toppen helg!!

maria at inredningsvis sa...

Du har alltid så SJUKT inspirerande och söta inlägg :) blir glad härinne

Ny post ute......skor som het inredning :)

Ha en härlig vecka söt :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)