10 januari 2014

älskar't.



Några sista spår av julen dröjer sig i huset. Vissa grejer är helt enkelt lite svårt att skiljas från. Precis som ledigheten var svår att skiljas ifrån igår lunch när jag skulle tillbaka till jobbet efter tre dagars ledighet. Vips är två arbetspass avklarade. Kör hem från jobbet med Avicii så högt på stereon att det nästan bultar i bröstbenet. Kliver in genom dörren här hemma till h-e-l-g-e-n in i ett hus fyllt av såpdoft eftersom städarna fixat i huset idag. Det är nära på obetalbart…. Det var länge sen jag gottade mig så över att det är fredag. God mat, en kväll i soffan med min darling, några avsnitt Homeland och ett glas rött. Jag bara älskar't.

1 kommentar:

Petra / Popetotrora sa...

Samma som här då. Fast vi körde vitt och serien White Colar. Äslakrt! :)