9 december 2013

bloggkärlek.

Mokkasin


Tittade in på några bloggar jag ofta besöker här på morgonen, och fastnade alldeles i Sofias Mokkasin. Jag är ingen äkta paljettjej och gillar inte ens nejlikor, men de där fotona med hennes dotter, glittret och blommorna tog mig med storm. Jag fascineras över hennes förmåga att alltid göra så fint, fota fabulöst och hur hon trollar fram vackerhet efter vackerhet.


Mokkasin

Det där att det skymtar äkta människa här och var i bloggen är också något som gör att jag återvänder om och om igen. Inte att allt skulle handla om ens innersta hela tiden utan just mixen - finheter från hennes webshop, ögonbedövande bilder från Parisresor, pyssligheter med barnen och en bit ibland om hur svårt det kan vara att få ihop livet eller längtan tillbaka till hemstaden - är det som fångar mig.

2 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Ja, Mokkasin är en fantastisk blogg och Sofia är helt makalös på att vackra bilder och skriva fina texter.

Unknown sa...

Håller med på allt! ALLT!
En duktig tjej det där …
KRAM,
u

Och du - jag hör av mig med länken sedan då;))