28 oktober 2013

oväntad kärlek från Skåne.



Har jobbat hela kvällen och landade en stund framför datorn när jag kom hem. Efter en stunds klickande inser jag att den där goa människan i Skåne som jag aldrig träffat men ändå tycker så mycket om helt enkelt har love-bombat mig och några andra. Bredaste leendet på de här läpparna när jag släcker lampan ikväll kan jag säga! Tack raring! Har sagt det förr men måste tjata lite igen: Det här hörnet av bloggvärlden tycks helt befriat från de tråkigheter man läser om så ofta... Ni är fenomenabla - remarkabla och fenomenala i ett liksom :)

10 kommentarer:

Johanna | Tillvaron.se sa...

Jamen visst är det fantastiskt. Heja det snälla hörnet av bloggvärlden!

Christina sa...

Och tack vare Min plats i solen-inlägget så fann jag din fina blogg. Jag kommer att titta in här igen. Och du är såklart välkommen in till mitt lilla hörn av bloggsfären :)

Ha en fin höstdag! Kram Christina

Petra / Popetotrora sa...

Härligt! Precis såna små glädjeöverraskningar som man behöver ibland. :)

Dagar av lycka sa...

Men visst är det fantastiskt! Stort grattis till oss liksom ;)

Kraaaaaaaam Anna

Min plats i solen sa...

Kram på dig vännen och du vet att du förtjänar all love-bombning som finns.♥

Kram Lotta

en matsked grejer sa...

Det är lite som Good News Magazine - behövs positiva motpoler till allt trist! Heja var ordet!

en matsked grejer sa...

Tack, välkommen och jag kommer :) Fin dag till dig också!

en matsked grejer sa...

Precis så! Tänker ofta att jag vill bli bättre på det där -inte bara i bloggvärlden utan överlag. Det blir inte så ofta som jag vill, men det blir ändå sakta bättre... Och det smakar fint när det "drabbar" en själv :)

en matsked grejer sa...

Grattis själv du meddrabbade kvinna, hehe! Kraaaam

en matsked grejer sa...

<3