27 augusti 2013

att ha en sista bit kvar.



Hur sammanfattar man en fantastisk sommar i några få meningar? Tror knappt att jag ens försöker. Det får komma en bit här och en bit där... Just nu är jag mest bara väldigt nöjd med att jag och mannen åker iväg imorgon för en sista skvätt semester innan hösten kör igång på riktigt. U-t-a-n barn. Alltid lika lyxigt, härligt och bra! Vi ska till mitt älskade Tjärnö i några dagar för att bara ta dagarna som de kommer, sitta vid havet och sila sanden mellan fingrarna. 


 



 Det är märkligt att man kan längta så mycket till havet när man är uppväxt utan... Men jag gör det, något så kopiöst. Äntligen.


3 kommentarer:

Dagar av lycka sa...

Ja, det är sannerligen en härlig sommar vi har haft. Även om den startade segt med regn och kyla, men det är knappt så att man minns det nu ;)

ha några underbara dagar tillsammans med din älskling nu!

kram på dig vännen <3

Anonym sa...

Härligt att få resa bort utan barn, jag är avundsjuk på dig :) Sen att få resa till havet, det längtar även jag efter.. uppväxt på västkusten men nu bosatt i Norra inlandet.. Njut av helgen !!

//
Elisabeth i V-by
www.ringgatan8.se

AE sa...

Tjärnö...wow vilket ställe!
Lyx med att resa på tu man hand - det behövs alltid!
Njut!
Kram