9 maj 2013

i brist på en dotter.




Vi har två grabbar och skulle så klart inte vilja byta ut dem mot något eller någon på jorden. (Utom när de trycker på mina knappar eller promenerar på mina nerver men det händer ju nästan aldrig.) Ibland drabbas jag i alla fall av önskan att få vara mamma till en tjej. Idag är det min systers fel. I mitt instagramflöde idag dök det upp tjejkeps efter tjejkeps från hennes butik som bara ropar efter att sitta på ett litet flickhuvud.





Det finns ju uppenbar risk att nya lilla systerdottern kommer bli bortskämd under åren framöver...

4 kommentarer:

Mia sa...

Ja, den var fin! Kul utryck, "promenera på mina nerver" :)

en matsked grejer sa...

Det är en citat av en upprörd högstadielärare :)

kavallinskan sa...

Och jag som har fyra tjejer önskar mig ibland en son! :)
Jättefina kepsar!
kram viktoria

Min plats i solen sa...

Så fina! :) Och vad gott att ha systerdotter att få skämma bort ordentligt. :)

Kram Lotta