13 april 2013

att ge nyttigheterna lite motvikt.



Det här blir det sista från Zetas och Rosendal på ett tag. (Kanske kan hålla mig i flera dagar innan jag måste igen.) Idag är en det en liten hög bilder från Rosendal med hyllsnyggingar som jag väntar på att de ska dyka upp i rabatterna här hemma...

Små påskliljor, pärlhyacinter, doftviol... Och att lyfta ut lådorna med australisk viol. (Svårt ord det där, australisk, skulle vilja säga australiensk.)






Det där lilla myrtenträdet har jag haft ett gott öga till sedan förra året. Järnurnorna med snyggrostig kant däremot är en ny kärlek.

Jobbarhelg för hela slanten. Men med finfina jobbarkompisar kommer man långt! Alla tar i, hjälps åt från början till slut, glimten i ögat och inga klagomål så långt örat kan nå. I love it! Nu har mannen rymt till Stockholm på galej och jag ska parkera mig framför nån film jag sett fjorton gånger förut med nått onyttigt att knapra på. De senaste sju dagarna har jag tränat f-e-m gånger - det måste få lite motvikt så jag slipper oroa mig över att det blivit nått allvarligt fel på mig :)

2 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Vilka härliga blomstrande bilder. Och bra där, att du ger träningen och nyttigheterna lite motvikt. ;)

Unknown sa...

Dina blomsterbilder är guuuudomliga.
Och hoppas att du fått en riktigt fin helg trots jobb.
Stor kram,
u