28 mars 2013

moodboard för mars.



Idag är jag in mood för vår. Och det har jag varit hela månaden. Köpte ett sockerfritt påskägg till mig själv på torget idag. I rosa. Med knoppar. Massor av andra mars-moodboards för mars hittar ni på Fabriken!







Äntligen påsk. Jobba ska jag visserligen göra de flesta dagarna, men alla timmar däremellan tänker jag vara ruskigt ledig. Dessutom har jag bestämt att från och med imorgon ungefär ska vi prova nått nytt: ALLA i familjen ska vara friska. Samtidigt! Nästa vecka har jag semester.... Då ska jag pussa på en liten liten näsa. Och ge bort en klänning.

3 kommentarer:

Anna/Rackarungar sa...

Ljuvlig bukett, helt bedårande. Mina ranunklar brukar hänga huvud efter tre dagar, har du något tips för att få längre hållbarhet? Fina är de i alla fall, när det står i givakt.
Glad påsk och tack för alla skratt #syftarfrämstpåvårtigtugg

en matsked grejer sa...

Det är lite kruxigt tycker jag också. Jag brukar stödtejpa de nickande :) med scotch tape. Har märkt att de orkar bättre i en riktigt djup vas... Idealiskt vore en djup glascylinder där de inte sticker upp alls!
TACK själv raring, du förgyllde en riktig skitvecka. He he.

Petra / Popetotrora sa...

Buketten är underbar. Helt underbar!!