11 mars 2013

here comes the sun.




Ledig måndag efter en intensiv jobbhelg sitter som en smäck! Solen skiner så det bara bubblar i bröstet. Det blir till att snöra på löparskorna och köra ett intervallpass i släptåg efter en lycklig Tintin, lite crosstrainer och fotrehabträning som pricken över i. Vem vet, det kanske blir en träningsmänniska av mig också till slut?

Låten för dagen är definitivt Hot n' Spicy med Here Comes The Sun. Svårt att hitta en bättre passande låt idag, eller hur?






4 kommentarer:

Husbilen Tuzzen sa...

Å - barndomsminnen! Dessa koppar hade vi hemma när jag var liten. Önskar idag att vi hade sparat några. Farmor och farfar hade bruna...
Fint att sätta blommor i dem.

Kram Helén

Queen of Kammebornia sa...

Så ljuvligt! Och vad fint med påskliljorna i kopparna :)

Dagar av lycka sa...

Det låter verkligen som en härlig ledig måndag! Kram Anna

Min plats i solen sa...

Härligt! Till och med jag blir träningssugen av ditt sprudlande inlägg. :) Och vilka ljuvliga bilder! Glaskoppar som får mig att minnas tillbaka till barndomen på 70-talet då grönt glas verkligen var mode med stot M. Lovely!♥

Kram på dig du fina