14 mars 2013

här hänger jag.





Ständigt dessa torsdagar - känns som om det är torsdag hela tiden och det är ju inte det sämsta! Fabrikstema denna vecka är Min bloggplats. Tja, det är här jag sitter och hänger rätt ofta, i ett litet hörn av köket lyssnandes på musik, sörplandes min latte eller te medan jag surfar, grejar med foton och bloggar.

Fint sällskap får jag för det mesta av en silkeslen sällskapssugen kille som kommer tassandes efter när jag förflyttar mig genom huset.





Gillar idén att ha familjedatorn i köket för att det skapar gemenskap och en viss koll på var barnen surfar någonstans. Att sedan hela köket belägras rätt ofta av en hög onlinespelande ungar får man ta.

Fler bloggplatser kan man kolla in här!

7 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Jaså, dä rhänger du. Bakom en ljuvlig bukett färgsprakande tulpaner. :)

Den där Victoria sa...

Mysigt med blogghörna i köket, husets hjärta.

Johanna | Tillvaron.se sa...

Haha, men då får man ju ändå umgås med online-spelande ungar :) En riktigt bra idé.

Fint o Fult sa...

Ja, hur bra skrivbord man än har så är det ändå mysigast i köket!

LissenTo sa...

Mysigt i köket och att samtidigt med sällskap av den sikeslena vännen :-)

Trevlig helg
// Lissen

HEMLÄNGTAN sa...

Gillar idén med att ha datorn i köket. Det skulle jag också kunna tänka mig att ha om det bara fanns plats...

Ha en finfin dag!
Kram, Jenny

Malin på pastill.nu sa...

Låter rätt mysigt ändå med en hög kids som spelar tillsammans :-D Men den där sötrumpan som ligger som en korv på fotot där. Hur gullig?