26 februari 2013

finfrulle för belöningsjunkies.



Har fått en massa tristheter avklarade på förmiddagen och tyckte att jag kunde behöva en belöning för att kunna motivera mig till mer listavprickande. Om man gör en massa måsten snabbt som ögat kan man vänta länge tills det där behövs igen... Finfrulle i alla fall. Frukt har ni sett förut. Det enda som är värt att orda om är osten på mackan: Castello Marquis, en röd kittost som luktar sura strumpor men smakar fantastiskt... I sällskap av sallad och avokadoringar med flingsalt blir mackan värdig en kung. Eller en listavprickare.






Någon mer som märkt att Blogger tycks vaknat på fel sida idag och inte alls har lust att låta oss användare bestämma över petitesser som centrerat eller vänsterställt?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en av mina stora inspirationekällor ! Och den osten är verkligen god även om den lätt får hela kylskåpet att lukta skunk !
/Agneta

Johanna R sa...

Såna morgnar och dagar ger en fantastisk känsla i kroppen :)

Mumsig frukost verkar det bli. Fint med avocadoringar. Lite lyxigare så där

Anonym sa...

Å så gott det ser ut. Gör ofta scrambled eggs med avokado vid sidan, och en fruktskål med annanas och hallon, så lite honung på toppen, mums!

Melody and M.E sa...

Här har blogger krånglat ett par dagar!
Den där mackan skulle sitta fint nu! Får vänta hela natten innan
det är dags för frukost. Borde inte läsa i bloggar den här tiden på kvällen
för hittar alltid något som sätter igång hungern!
Fint porslin du har!
Kram Melodys matte

Min plats i solen sa...

Hjälp, så sugen jag blir nu! Ost är ju min stora passion. Jo, när de andra köper godis till helgen köper jag ost. ;) Och kärleken till det där porslinet delar vi ju också. Favoritkopparna nummer 1 på testunden här hemma på kvällarna. Kärlek. Så är det bara. ♥

Kram på dig