27 februari 2013

dagens JAG VILL HA.

Alla Bilder: Ikea Livet hemma


Man behöver inte ha läst många inlägg här för att veta att jag är en sucker för blåvitt porslin. Nu kommer IKEA med en ny serie som man blir alldeles lätt om hjärtat av att titta på: Den är både vacker, blåvit och lite kul. Att fika på assietter med svävande luftballonger - vad mer kan man begära?


Alla Bilder: Ikea Livet hemma

Alla Bilder: Ikea Livet hemma


Namnet var PROMENAD och finns i varuhusen nu i februari. Kostar sådär lite som bara en IKEA-servis kan gör den också. Och mina skåp som är så fulla...


Alla Bilder: Ikea Livet hemma

9 kommentarer:

Johanna R sa...

Du har fått en liten utmärkelse hos mig :)
http://johannarenling.blogspot.se/2013/02/utmarkelse.html?m=0

Fröken Fynd sa...

Vilket fint porslin! Jag bläddrade lite på din blogg och när jag såg den där lilla hundnosen under täcket tänkte jag "det där måste vara en Whippetnos för den är så lik min hund!". Bläddrade in på etiketten husdjur och såg att jag hade rätt ;) han är så himlars lik vår hund i ansiktet tycker jag! Fast vår är förstås en blandis mellan whippet och shar pei ;)

Queen of Kammebornia sa...

Åh, vad fint!!!

Johanna / Fru form o fix sa...

Ja, det är verkligen fint och lite roligt som du skriver, ibland lycker Ikea så där extra bra!

Living by Miriam sa...

Vackert, den där bilden med motljus i fönstret, sååå läckert!!! Tack för härlig inspiration :)

en matsked grejer sa...

Tack själv!! Kunde ju önska att jag var mamma till den, men som det står under översta bilden kommer alla bilder från Ikeas blogg.... :)

Annas röda stol sa...

Ja det är riktigt snyggt!! Där lyfter Ikea sig :) Dina bilder är oxå fina och inspirerande. Ha det gott /Anna

Min plats i solen sa...

Mmm, nog klappar hjärtat lite extra för porslin i blått och vitt alltid. En klassiker som alltid funkar.

Kram Lotta

Elina sa...

Underbara Bilder och jättefin servis! Ha en fin helg. /Elina