31 januari 2013

moodboard för januari




Kom på i sista minuten att det är torsdag och därmed tema i Fabriken: Moodboard för Januari. När jag nu har klantmissat de senaste veckorna måste jag ju helt enkelt vara med idag. Here we go och det här är mina "sug" för tillfället:

Papegojtulpaner med en stråle sol över köksbordet går hem här. Hela vägen.






Hot chocolate som variation till latten.






Semmeltjuvstart. Yummie.




Det här dösnygga vita köket från Leva Kungslador.




Eller den här gamla skänken från Toggans byggåtervinning i Visby. Också till köket.




Mera vitt igen. Och högre i tak vill jag ha.




Och en snygg plåtvagn att ha till mina tidningshögar. Eller med krukor i trädgården. Eller som avlastningsbord. Eller.

Mer januariinspiration hittar ni så klart på Fabriken!

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilken hrlig januarimoodboard du delar med dig av!
Härliga bilder!
Bor du också på Gotland?
Trevlig helg!

en matsked grejer sa...

Nej... jag höll på att skriva tyvärr men jag trivs ju här :) Gotland är dock ljuvligt!
Fin helg till dig också!