1 november 2012

om man nu ska välja en färg.




Färgtema i Fabriken denna torsdag. Jag kan inte välja - det är den nakna sanningen. Och jag älskar porslin - som ni vet vid det här laget. Alltså blir det min nya finfavorit som får utgöra symbol för färger hemma hos mig: Stora fatet ur Marianne Westmans serie Picknick som jag fick av min mamma i somras. Älskar't! Och färgglatt så det förslår!

Det här är ju knappast mitt snyggaste bidrag till Fabriken. Men jag har ju semester, så ni förstår ju att jag är liiite upptagen med annat :)

5 kommentarer:

Anna/Rackarungar sa...

Full förståelse!

Samma förståelse som att du gillar porslinet. Fin-fint!!

Dagar av lycka sa...

Åh, den serien är ju bara för snygg!! Semester alltså? Låter härligt :)

Kram
/Anna

CreandoPhoto sa...

Älskar verkligen Picknick! Så himla snyggt!

Kramar

Anna sa...

Så himlans fint!

Min plats i solen sa...

Så fint! Det får mig alltid att tänka på barndomssomrar hos mormor och morfar. :)

Kram Lotta