11 oktober 2012

torsdag betyder nästan fredag.




Torsdag betyder tema i Fabriken och idag är det höstens moodboard. Jag har ingen inredningsmoodboard för denna höst, däremot är jag in mood för att dricka te: Torsdag betyder nästan fredag och det är ju toppen! Laddar i sängen med några koppar te, en hög mackor och en spännande bok inför kvällspasset på jobbet som väntar.

I helgen finns det massa trevligheter inplanerade - det är jag verkligen in mood för! Vanligen aktar jag mig för det uppbokade livet men det är ju undantagen som bekräftar regeln. På söndag ska jag på Instagrambrunch i Stockholm med drygt 10 instagrammare som aldrig setts förutom via ig och bloggar - ska bli ruskigt roligt och spännande! Rapport kommer i realtid misstänker jag - när vi sitter där och fotar och skriver om varandra kors och tvärs över bordet :) @rackarungar @apieceofhappiness @popetotrora @annixen @skridskoänkan




Jag är definitivt in mood för en riktigt god helgfrukost så därför har jag driftigt nog bokat ett Levain-bröd till imorgon på stadens stenugnsbakeri.




Och en fika på Zetas med tillhörande dregeltur runt deras vackra trädgård och affär tänkte jag avnjuta före söndagsbrunchen, i sällskap av min darling som faktiskt skjutsar mig till Stockholm...

Fler höstmoodboards serveras så klart på Fabriken!



13 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Skoj! Ser fram emot att följa er på Insta! Uppdatera massor :)

Johanna R sa...

Lät som en härlig början på en höstdag!

Dagar av lycka sa...

Låter som om du kommer ha en toppenhelg! Själv har jag planerat att tillbringa min på spa med bästis. Inte det sämsta det heller :)

kram
/Anna

Skridskoänkans glada dagar sa...

Men så roligt att äntligen få ses! Och din uppladdning innan träffen är inte så dum den heller.

Kram tills på söndag!

Home Bohemia sa...

Underbara temuggar...den tolkningen är det absolut inget fel på:)) härligt och "höstlikt" Tack för titten Kram Maria

annixen. sa...

Ja, oj vad skoj det ska bli! Säger du "tjenixen Annixen" så kommer jag skratta så att jag inte kan sluta tror jag ;)

KRAM!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Härlig moodboard, te var det jag oxå tänkte på OM jag skulle moodboardat c",)
Vad heter du då på instagram?!

Klem Anna

Anna sa...

Vilket härligt moodboard du visar upp! Jag har börjat gilla hösten mer och mer! Tycker det är så fint med alla färger och njuter av den krispiga luften ute!

Te är verkligen höstmys!

Ha en fin kväll!

a piece of happiness sa...

TJOHOO va roligt att äntligen ses. Läskigt också.
Jag kom också att undra vad sjuttsingen jag skulle ha på mig. Brukar aldrig inträffa annars. Äh jag kommer som jag är, så får det bli.

Jo just ja tapeten är jättefin!!!

en matsked grejer sa...

sisera :)

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Vilken fin moodboard och vad härligt med en Instagramsträff, det skulle vara roligt att vara med på någon gång.

Kram Victoria

en matsked grejer sa...

Åh det är väl vad vi ska hålla på med hela träffen tycker jag - skratta så vi inte vet vad vi ska ta vägen ;P

en matsked grejer sa...

Skickar en hint till dig om jag snappar upp nått om nån mer! Kram!