5 oktober 2012

fredag, eller kanske måndag.




Fredag men istället för ledigheten alla skriver om på sina bloggar ska jag köra jobbarhelg för hela slanten efter några lediga dagar. Det kommer bli fint det med, fast så klart har jag större lust att vara helgledig än tvärtom. - Annars skulle nått allvarligt fel uppstått i mitt hjärnkontor :)

Det blir helg också, trots jobberiet. Min finaste lille prins till systerson kommer och spenderar helgen i stan till vår lycka. Här ska pussas! Och imorgon kväll ska vi träffa kära gamla vänner som vi inte sett på ett tag.




En ny gardin till badrumsfönstret har jag knåpat ihop med några snabba sömmar. Fula bilder men gardinen blev bra. Och så blev det dags att masa sig iväg till jobbet... Fin helg på er!

4 kommentarer:

Victoria Glosemeyer sa...

Hoppas att du får en härlig helg! Så roligt att du hittade till mig, dina ord värmde!
Och jag drömmer också om en stringhylla i köket, man blir kanske lite påverkad av alla fina bilder ;-)
Kram

Annas röda stol sa...

Fortsättning från min förra kommentar, blått är så snyggt och tjusigt kakel runt fönstren. Ha en bra kväll./Anna

Min plats i solen sa...

Finfin gardin! :) Jag kanske borde ta efter dig för vi borde verkligen ha någon form av gardin eller något till vårt badrumsfönster också. Inget rum som det känns ok med fri insyn i. ;)

Det låter som du har en riktigt mysig helg framför dig trots att det är jobbhelg. Pusskalas och gamla vänner låter hur härligt som helst. :)

Njut av helgen!

Kram Lotta

Dagar av lycka sa...

Önskar dig en fin helg trots att den mestadels skall tillbringas på jobbet... (Kan bara säga att det bästa med att läsa är att slippa jobba alla evinerliga helger ;))

Kraaaam
/Anna