8 juni 2012

dan före dan.



Värkande klumpfot (högerfoten har fått ett nytt namn så här fem veckor efter stukningen) och förväntan, så kan dagens slit sammanfattas. Vi har inspirerats en smula av den här mysiga ute-men-inne-gränden vi besökte på Cypern. Hur tänker jag visa i efterskott, nån festbesökare kan ju råka titta in här :) Fint och lite kul blev det i alla fall!

Två Diklofenak och sedan strax sayonara för mig, måste nog vänta in mannen som kämpar med min nya klänning som inte får strykas enligt tvättråden, dess skrynklor, en bit lakansväv och ett ångstrykjärn...

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Usch, den där dumma högerfoten! Jag hoppas att den klarade av helgens firande bra och att det känns lite bättre i den idag?

Bilden är helt ljuvlig och jag satt just och undrade om ni hade en sådan helt ljuvlig vägg hemma men fick då min förklaring i texten. ;)

Kram på dig