3 maj 2012

choklad for medical purposes.




Passade på att stuka foten igår när jag var i skogen med hunden. Tänkte att jag ville skaffa mig lite färg på kroppen när det var så fint väder, men blått på foten var väl inte vad jag tänkt mig! I natt gjorde det så ont att jag helst ville krypa ur skinnet, men när jag kom på att jag lindat eländet för hårt i min iver att hålla emot svullnaden så blev allt bättre.

Lite latte och choklad är bästa medicinen, botar det mesta! Mjölkchokladmousse är godaste efterrätten ever, en klassiker hemma hos oss!

4 kommentarer:

Dagar av lycka sa...

Men du, det var väl klantigt ;) Gå och stuka sig sådär... Men det hjälper SÄKERT med chokladmousse. Bästa medicinen. Ever! :)

Hoppas att den rackars foten blir bättre fort!

kram
/Anna

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Blå nej, kan tänka mig att du var mer ute efter Latte!!

Krya på sig med Mjölkchokladmousse c!,)

Klem Anna

The Dress And Me sa...

Åh va typiskt!! Ät mycket gott och chokladigt, det borde hjälpa.
Kram

Mrs Sunshine sa...

Det där med foten var väl ändå lite onödigt...Tur du hittar bästa trösten:-)

kram!