23 april 2012

grabbväggar del VI.



Nu är det äntligen på G med de grabbväggar jag skrivit om ett antal gånger - här, här, här, här & här - och som hittills har varit det i särklass mest intressanta jag skrivit om enligt statistiken :). Jag och 14-åringen rev ur alla grejer ur hans rum förra fredagen, men sedan blev mannen sjuk och då blev det inget gjort. Den här helgen har jag ägnat mig åt att vara sjuk och som den goding mannen är har han både spacklat och målat och serverat mig latte.

Jag har bläddrat i alla Larsongrejer vi köpt på oss inför detta för att försöka lista ut vad vi ska välja att tapetsera upp på den ynkans lilla gavelväggen som måste bli fondvägg. I helgen har den fina Designers Guild-tapeten jag valde som fondvägg till en då liten kille blivit övermålad -den som ingen sett eftersom den visserligen är den enda stora väggen men placerad så ingen ser den... Det gör vi inte om.




Fortsättning följer.

Inga kommentarer: