21 april 2012

att bli överraskad.




Var hemma hos en go' vän och hennes små prinsessor härom dagen och blev då överraskad med en present! Hon hade snubblat över de här fina små askarna i nån affär och tänkt att jag skulle gilla dem. Jag blev alldeles rörd, så gulligt gjort!




Solesan åt jag varje dag när jag var liten, men då ur en brun platsflaska med några apelsiner på etiketten tror jag. Nån som har en aning om vad den andra har innehållit? Tyckte de matchade sonens täckväst så fint i hallen att de fick stanna på fönsterbrädan :)

Tillägg: Googlade lite och fann att den tjusiga sirliga asken innehöll laxermedel under sin storhetstid...



1 kommentar:

Dagar av lycka sa...

Förstår lyckan över de fina askarna. är själv supersvag för sådana :-)

Lycka till med väggarna där hemma. Skall bli spännande att se vad det blir av det...

Ha en fortsatt fin dag!
Kram
/Anna