13 december 2011

äntligen.



Igår hände bland det mest underbara. Jag har blivit moster! Till en liten grabb av okänd storlek. Vad jag har väntat :) Och nu väntar jag ivrigt på att få höra lite mer detaljer idag. Lite chockad är jag över det där med tillhörande snopp. Jag var liksom så säker på att det skulle bli en liten pipig tjej som skulle låta likadant som min syster när hon var liten. 

Du lilla människa, välkommen till världen och vår familj! Hur ska jag kunna vänta flera veckor på att få se dig?

3 kommentarer:

Yosofine sa...

Åh vad härligt, grattis!!

Att vara någons fru sa...

Vilken lycka! Grattis!

Dagar av lycka sa...

Men ååååh vad mysigt! Fattar hur härligt det känns. När min bror blev pappa för första gången för fem år sedan var det nästan lika maffigt som att bli förälder själv! Att vara faster är otroligt stort och att man kan älska barn som inte är ens egna så fantastiskt mycket är otroligt häftigt!

Hoppas att du får lukta på godbiten snart!

KRAM
/Anna