20 november 2011

att känna tacksamhet.




Söndagsmorgon och när jag drar upp rullgardinen skiner solens strålar genom dimman och de kala grenarna. En lång färd hemåt väntar - jag älskar att åka bil i solsken. Det har varit en härlig helg med hela stora familjen, West Side Story, FANTASTISK middag igår kväll så magen stod i fyra hörn, lerig julmarknad på Tjolöholms slott och bäst av allt att se pappa njuta av alltihop på sin födelsedag. Det har också varit fint att få minnas farfar tillsammans...

Lite glädje i slutet av en tung vecka var precis vad jag behövde.


3 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

vilken fin utsikt! Låter som att din helg varit supermysig! Önskar en lika fin start på veckan! kram emelie och elin

Fru Westman sa...

Det låter toppen! Ha en skön söndag kväll!

Kram Linda

annixen. sa...

Vilken vacker morgon, fina bilder! Mysigt det låter med familjehelg och även få prata fina minnen.

Jag förstår precis vad du skrev kring amaryllisblommorna, för mig är liljekonvaljer minnen för min farfar. Skickar en stor kram!