11 oktober 2011

livsnjuterikonster.




Livsnjuterikonst på högsta nivå - Texas är en fena på det. Det är bara att se och lära, tänker jag och hastar vidare med allt som ska fixas idag före eftermiddagsjobbet... fast i morse tillbringade jag några timmar i sängen i horisontalläge med en bok i ena handen och en tekopp i den andra. Man kan få kliva i och ur sängen ett a-n-t-a-l gånger innan alla andra människor här i i huset kommit iväg dit de ska, men trägen vinner. Till slut har de åkt och jag fick min sovmorgon i alla fall.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Underbar bild, blir riktigt sugen på att slänga mig på sängen och sträcka ut mig :)
Hoppas du har en bra kväll på jobbet, kram Jenny
ps. pizzan ser riktigt smaskig ut.

a piece of happiness sa...

Ja tänk vad det ser skönt ut när katter sover. Fin bild!

färg spelar roll sa...

Håller med, den finns inget mera rofyllt än när katter sover...