8 augusti 2011

i väntan på fabulösa koppar.




Måste bara visa vad jag har beställt från Frida med FAB-keramik. Jag besökte henne tidigare i somras och botaniserade runt bland allt vackert hon gör. Den här helt underbara skålen köpte jag. Fast det var ju koppar som var målet med resan. Till slut blev det Rönne i alla fall som jag nog tänkt från början, fast lite högre och med silverkant. Men i en av dem ska det bli lite annorlunda. Jag lovar att visa vad överraskningen består av när jag fått dem! Just nu bara väntar jag... både på kopparna och att få fara förbi hennes mysiga ateljé, dricka Kusmi-te och äta Fridabakat igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Så roligt att få se när du fått hem dem, låter kanonfina!

FaB Keramik sa...

Ja just det! Tack för reklamen gulle dig! Ska sätta igång nästa vecka.. KRAM frida