1 juli 2011

vad vill ni läsa om?




Jag tycker ju så klart att det är väldans roligt att det blir fler och fler som läser ett och annat i min blogg! Inte för att jag bloggar utifrån ambitionen att bli en storfräsare i bloggvärlden -bloggar gör jag för att det är kul. Men TACK alla ni som läser, tycker och kommenterar! Ni gör mig så glad!

Tänkte nu rätt och slätt att ni ska få chansen att vara med och peta på ett hörn i framtida inlägg. Vad vill ni läsa om? Klicka på alternativen i högermarginalen och skriv jättegärna en kommentar nedan med allt du tycker som inte passar i mina frågor. Förslag på ämnen mottages gärna ;) och tack i förskott ni som tar er tid att klicka dit ett litet svar eller två!

5 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Vet du, jag tycker faktiskt att blandningen av alla de där alternativen är det bästa. Så mitt svar på din fråga är alltså att jag vill ha mer av allt :)

Jag önskar dig en härlig fredag!
Kram Sofia

FaB Keramik sa...

Haha! Sofia sa det! Men jag har röstat. Kanske kan du skriva mer om din tro, det är alltid intressant! Ha en fin fredag, jag ligger nedbäddad. Buhu!
KRAM frida

HEMLÄNGTAN sa...

Ja precis, det är blandningen som gör det. Det som känns bäst för dagen.
fortsätt så som du gör, det är jättebra!

Kram, Jenny

millandante sa...

Håller bara med!! det är blandningen som är tjusningen!! Fortsätt som du gör!:)

Kram

Villa Viola sa...

Trillade in här nyss och vill bara säga hej och att jag gillar dina mattips här och var. Hej hej!