15 juni 2011

snart SNART.




Nu är det värsta av junis ratrace förbi. Ett arbetspass kvar till semesterstart. Alla tidiga uppstigningar före semestern avklarade. Tänk att det ska vara så svårt att komma i säng i vettig tid på kvällarna... En konstant kvot av nätter på mellan 4,5 och 6 timmar ingår inte i mitt utbud av vad jag klarar av. Om man inte slarvar för att det är så varmt och mysigt att sitta ute så är det borttappade nycklar som ska letas rätt på, hundar som spyr mitt i natten, eller installationsskivor till en krånglande dator som förlagts, tvättmaskiner som ska hängas, kattvakt till semestern ordnas eller pengar till blombehövande fröknar som ska fixas.

Som sagt, snart semester, då ska jag läsa ikapp på alla era bloggar som jag försummat senaste veckorna. Tack alla ni rara som skriver så många gulliga kommentarer -uppskattar det!

3 kommentarer:

millandante sa...

Så härligt vännen!! Ja, det har en tendens att bli mycket såhär i avslutningstider...:o

Önskar dig sol och värme och en semester precis som du vill ha den!!!

Kram

a piece of happiness sa...

Jag sover inte heller många timmar. Här har vi en katt som spyr mitt i natten istället, men mer naturligt kanske, han har ju hårbollar som måste upp ;)
Idag vabbar jag med min tjej som har en krånglig mage. Så jag passade på att sova ut då. Jag blir ju väckt om det skulle vara nåt.

Jag menar på fullt allvar att jag skulle vilja åka till Frida/FAB men du har ju precis varit där. Du menar att det var så himlans trevligt att du åker dit igen?
Ska vi se om det är någon mer som vill med?

LiseLotte

a piece of happiness sa...

Maila mig Cecilia, min mail finns på min blogg :)