20 maj 2011

hänger du med?




Är nöjd med hängaren jag hittade hos Jennys Hemlängtan. Den sitter numera lyckligt fastskruvad bakom dörren på den nymålade väggen i sovrummet och kan dölja både det ena och det andra.

Skjortklänningen hittade jag på Cubus (som jag aldrig brukar besöka) härom veckan och den har snabbt tagit sig upp på topplistan till en äkta favorit. Blåvitt och lite randigt, that's me. Inte för gulligt och romantiskt det går bara inte, då känner jag mig utklädd, men helst inte för tråkigt heller. 299 kr för en sommarhit -det tycker jag är en fynd!

2 kommentarer:

Elina sa...

Fina båda två!

Ha en fin helg!

Linda sa...

Vilken superfin skjortklänning! Jag kan inte heller ha gulligt och romantiskt på mig. Känner mig alltid utklädd... Kul när man hittar något som man verkligen gillar! :)

Trevlig lördag!
Kram Linda