19 februari 2011

vinterns vackraste. och tack.

foto: enmatskedgrejer


Sedan några år tillbaka har jag en grön last som knäcker tulpanmanin... Ranunkler! Den här vintern har jag envist vägrat köpa några till mig själv utan kommit med små hintar om att de står högt i kurs. Och så till slut, kom mannen hem med en bukett till mig!

Vill också säga ett tack till er som besökt en rookie-bloggare som mig! Över 600 besök på en månad och senaste veckan två dagar med över 100 besökare är över all förväntan. Och ett TACK för alla fina, uppmuntrande och goa kommentarer! Ni värmer mitt hjärta... Önskar er alla en njutbar, rolig och skön helg!



foto: enmatskedgrejer

foto: enmatskedgrejer


foto: enmatskedgrejer



1 kommentar:

Gardenhouse sa...

En så trevlig och inspirerande blogg jag hamnade hos!
Spännande med badrumsrenoveringen ni har pågång.
Tack för titten,
Sussi